Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ubs.edu.ua/jspui/handle/123456789/1795
Title: Стратегія реалізації організаційних змін
Other Titles: The Strategy of Organizational Changes Implementation
Стратегия реализации организационных изменений
Authors: Ізюмцева, Наталія Володимирівна
Iziumtseva, Nataliia
Изюмцева, Наталья Владимировна
Кейлер, Євгенія Євгенівна
Keiler, Yevheniia
Кейлер, Евгения Евгеньевна
Keywords: управління змінами
організаційні зміни
підприємство
організаційна структура
стратегія
стадії розвитку підприємства
конкурентоспроможність
management of changes
organizational changes
enterprise
organizational structure
strategy
stages of enterprise development
competitiveness
управление изменениями
организационные изменения
предприятие
организационная структура
стратегия
стадии развития предприятия
конкурентоспособность
Issue Date: 2018
Publisher: Видавничий Дім «ІНЖЕК»
Bibliographic description (Ukraine): Ізюмцева Н. В. Стратегія реалізації організаційних змін / Н. В. Ізюмцева, Є. Є. Кейлер // Бізнес Інформ. – 2018. – № 7. – C. 297–301.
Abstract: Метою статті є дослідження основних стратегій управління організаційними змінами підприємства та обґрунтування змін у розрізі найбільш актуальних етапів їх проведення, а також аналіз закордонного досвіду реалізації організаційних змін на підприємствах. Разом з тим, незважаючи на відсутність розроблених методичних підходів до оцінки ефективності проведених організаційних змін, цілком зрозуміло, що підприємство, яке не розробляє стратегії організаційних змін, ставить під загрозу власну стратегію в ринкових умовах функціонування. Було визначено, що в сучасних умовах для більшості підприємств промислово розвинених країн стратегія організаційних змін пов’язується з переходом до мережевих організаційних структур, що відображає зв’язки між елементами зовнішнього і внутрішнього середовища. The article is aimed at researching the basic strategies of management of organizational changes of enterprise and substantiating changes in the context of the most actual stages of their conducting, and also studying of foreign experience as to implementation of organizational changes in enterprises. However, despite the lack of developed methodological approaches to evaluate the efficiency of the conducted organizational changes, it is clear that the enterprise, which does not develop a strategy of organizational changes, jeopardizes its own strategy in the market conditions of functioning. It has been determined that, under current conditions, for most enterprises in industrialized countries, a strategy of organizational changes is linked to the transition to networked organizational structures, which reflect the links between elements of the external and internal environment. Целью статьи является исследование основных стратегий управления организационными изменениями предприятия и обоснование изменений в разрезе наиболее актуальных этапов их проведения, а также изучение зарубежного опыта реализации организационных изменений на предприятиях. Вместе с тем, несмотря на отсутствие разработанных методических подходов к оценке эффективности проведенных организационных изменений, вполне понятно, что предприятие, которое не разрабатывает стратегию организационных изменений, ставит под угрозу собственную стратегию в рыночных условиях функционирования. Было определено, что в современных условиях для большинства предприятий промышленно развитых стран стратегия организационных изменений связывается с переходом к сетевым организационным структурам, которые отражают связи между элементами внешней и внутренней среды.
URI: http://dspace.ubs.edu.ua/jspui/handle/123456789/1795
ISSN: 2222-4459
Appears in Collections:наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iziumtseva The Strategy of Organizational.pdf338.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.