Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ubs.edu.ua/jspui/handle/123456789/1798
Title: Комунікаційна політика та її вплив на розвиток банку
Other Titles: Коммуникационная политика и ее влияние на развитие банка
Communication policy and its influence on the development of the bank
Authors: Коваленко, Віктор Володимирович
Коваленко, Виктор Владимирович
Kovalenko, Viktor
Волохата, Вікторія Єльфридівна
Волохатая, Виктория Ельфридовна
Volokhata, Viktoriia
Keywords: банк
банківська система
комунікаційна політика
реклама
особистий продаж
прямий маркетинг
чистий прибуток
витрати на рекламу та PR
банковская система
коммуникационная политика
личные продажи
прямой маркетинг
чистая прибыль
расходы на рекламу и PR
bank
banking system
communication policy
advertising
personal sales
direct marketing
net profit
advertising and PR costs
Issue Date: 2018
Bibliographic description (Ukraine): Коваленко В. В. Комунікаційна політика та її вплив на розвиток банку / В. В. Коваленко, В. Є. Волохата // Молодіжний науковий диспут. – 2018. – № 1. – 10 с.
Abstract: В сучасних умовах економічної та політичної нестабільності, посиленні глобалізації, економічного спаду та загостренні конкуренції не лише з боку інших банків, але й з боку небанківських фінансових установ, брокерських, страхових та трастових організацій, все більше постає необхідність у перегляді та зміні комунікаційної політики банками, оскільки існуюча конкуренція за кожного споживача на ринку банківських послуг спонукає банки до інтегрування інструментів комунікаційної політики. Саме розроблення ефективних заходів комунікаційної політики надасть можливість банку досягнути успіху, пропонуючи клієнтам не лише якісні продукти та послуги, але й надавати інформацію реальним та потенційним клієнтам. У статті проаналізовано вплив комунікаційної політики на розвиток банку, а також визначено взяємозв’язок між витратами на рекламу і PR та чистим прибутком на прикладі банку ПАТ КБ «ПриватБанк». В современных условиях экономической и политической нестабильности, усилении глобализации, экономического спада и обострении конкуренции не только со стороны других банков, но и со стороны небанковских финансовых учреждений, брокерских, страховых и трастовых организаций, все больше возникает необходимость в пересмотре и изменении коммуникационной политики банками, поскольку существующая конкуренция за каждого потребителя на рынке банковских услуг побуждает банки к интегрированию инструментов коммуникационной политики. Именно разработка эффективных мер коммуникационной политики позволит банку достичь коммерческого успеха, предлагая клиентам не только качественные продукты и услуги, но и предоставлять информацию реальным и потенциальным клиентам. В статье проанализировано влияние коммуникационной политики на развитие банка, а также определена взаимосвязь между затратами на рекламу и PR и чистой прибылью на примере банка ПАО КБ «ПриватБанк». At the present time, in conditions of economic and political instability in the state, the intensification of interbank competition, which continues to intensify under the influence of globalization and integration processes, lowering the rates of growth of financial resources volumes, decreasing the level of incomes and correspondingly increasing the level of expenses, necessitate the increase of efficiency banking system management system and its key element, supported by the financial planning of the bank, and especially its component - strategic planning Strategic planning is an essential component of effective bank management, which provides the basis for all management decisions, functions of organization, motivation and control of strategic planning. The article reveals the essence and content of strategic planning as an integral part of financial planning, since it serves as an integral part of bank management.
URI: http://dspace.ubs.edu.ua/jspui/handle/123456789/1798
Appears in Collections:наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kovalenko_comminication_policy.pdf350.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.