Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ubs.edu.ua/jspui/handle/123456789/205
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШипілова, Марія Вікторівна-
dc.contributor.authorШипилова, Мария Викторовна-
dc.contributor.authorShypilova, Mariia-
dc.date.accessioned2014-03-14T10:22:29Z-
dc.date.available2014-03-14T10:22:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationШипілова М.В. Теоретичні засади концепції соціального капіталу як інституційного чинника формування маркетингової стратегії банківського сектора / М. В. Шипілова // Наукові записки. Серія «Економіка»: збірник наукових праць.- Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2013.- Випуск 23.- 135-139.uk_UK
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/205-
dc.description.abstractУ статті розглядається зміст соціального капіталу як інституційного чинника розвитку економічної системи та аналізуються основні рівні та способи впливу соціального капіталу на формування маркетингової стратегії банківської системи з урахуванням процесів економічної інтеграції.uk_UK
dc.description.abstractВ статье рассматривается содержание социального капитала как институционального фактора развития экономической системы, а также анализируются основные уровни и способы воздействия социального капитала на формирование маркетинговой стратегии банковской системы с учетом процессов экономической интеграции.-
dc.description.abstractThe issue of social capital as an institutional factor of economic system development is considered in the article. The basic levels and methods of social capital influence to the marketing strategy of banking system are analyzed. The economic integration is taken into account under the topic investigation.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectsocial capitaluk_UK
dc.subjectinstitutional factorsuk_UK
dc.subjectbanking systemuk_UK
dc.subjectmarketing strategyuk_UK
dc.subjectсоціальний капіталuk_UK
dc.subjectінституційні чинникиuk_UK
dc.subjectбанківська системаuk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.subjectсоциальный капиталuk_UK
dc.subjectинституциональные факторыuk_UK
dc.subjectбанковская системаuk_UK
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk_UK
dc.titleТеоретичні засади концепції соціального капіталу як інституційного чинника формування маркетингової стратегії банківського сектораuk_UK
dc.title.alternativeТеоретические основы концепции социального капитала как институциональных факторов формирования маркетинговой стратегии банковского сектораuk_UK
dc.title.alternativeTheoretical foundations for the concept of social capital as institutional factors formation of marketing strategy of the banking sectoruk_UK
dc.typeArticleuk_UK
local.contributor.locationХарківський навчально-науковий інститут-
Appears in Collections:наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
shypilova_theoretical_foundations.pdf5.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.