Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ubs.edu.ua/jspui/handle/123456789/818
Title: Нечёткая модель управления качеством банковских услуг
Other Titles: Нечітка модель управління якістю банківських послуг The Fuzzy Model for Control of Banking Services Quality
Authors: Замула, Алина Александровна
Замула, Аліна Олександрівна
Zamula, Alina
Keywords: банк
управление
нечёткая логика
моделирование
банк
управління
нечітка логіка
моделювання
bank
management
fuzzy logic
modeling
Issue Date: 2012
Bibliographic description (Ukraine): Замула А. А. Нечёткая модель управления качеством банковских услуг / А. А. Замула // Искусственный интелект. -2012 .- № 2. - С. 52-57. Режим доступа: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/60700/12-Zamula.pdf?sequence=1
Abstract: В статье разработана модель нечеткого управления качеством банковских услуг как основного фактора конкурентоспособности финансового учреждения для дальнейшего использования и интеграции в модель интеллектуального управления банковской деятельностью. У статті розроблена модель нечіткого управління якістю банківських послуг як основного фактора конкурентоздатності фінансової установи для подальшого використання та інтеграції у модель інтелектуального управління банківською діяльністю. In the paper, the fuzzy model for control of banking services quality as the main factor of competitiveness of the financial institution for further usage and integration into the model predictive control of banking acti- vities was developed.
URI: http://dspace.ubs.edu.ua/jspui/handle/123456789/818
Appears in Collections:наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zamula_the_fuzzy148.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.